Winsite

לקוח פוטנציאלי מתוסכל קונן בפנינו כי במהלך החודשים האחרונים גורמים עוינים סימנו את האתר שלו כמטרה, והם פרצו שוב ושוב תוך כדי שהם הורסים כל פינה טובה באתר ושותלים תמונות אנטי ישראליות בתוך קטלוג המוצרים שלו. החברה שבנתה לו את האתר לא מספקת לו פתרון והוא אובד עצות. אבל מה שהכי חשוב לו, זה לדעת שכעת כשהוא בונה אתר חדש רמת האבטחה שלו תהיה גבוהה יותר.

הרגענו אותו, שלפני הכול אנחנו דואגים ללקוחות שלנו ומספקים להם את מעטפת ההגנה הטובה ביותר שאנחנו יכולים לתת שזה "שירות לקוחות", מה שאומר שבמסגרת שירות הלקוחות אנחנו נפתור כל בעיה שרק תצוץ.

אבל הרבה לפני כן, אנחנו נעשה מגוון של פעולות שימנעו מקרים שכאלו באתר שלו. הפעילות אצלנו תתבצע בכמה רמות:

א. רמת השרת – השרתים שלנו מאובטחים ברמה הטובה ביותר, מה שחוסם את רוב ניסיונות הפריצה הרבה לפני שהם מתרחשים בפועל. וזה כולל: חסימת כניסה לממשק ממדינות זרות, הגדרת סט בדיקות לזיהוי גישה עוינת, ועוד ועוד.

ב. בניה נכונה – קוד נכון יכול למנוע הרבה בעיות אבטחה. זאת בנוסף להכוונה על בחירה נכונה של סיסמאות וחסימה של הפניות בעייתיות. מה שיכול למנוע הרבה פרצות אבטחה.

ג. שדרוג ועדכון – במערכות וורדפרס חשוב לשדרג ולעדכן את גירסת האתר מפעם לפעם, וכך לזכות גם בעדכוני אבטחה שוטפים.

ואחרי הכול אנחנו גם מגבים את האתר באופן אוטומאטי על בסיס יומי, שבועי וחודשי על כל צרה שלא תבוא. וגם אם משהו יקרה במיקום הפיזי של השרתים, אנחנו עדיין מגובים גם בשרת מרוחק.