כדאי לי בכלל לבנות אתר? ורגע, למה דווקא אתר? אולי דף פייסבוק? איך מחליטים?

1. שיווק באינטרנט

השיווק באינטרנט עובד, זו כבר עובדה מוכחת. בעל עסק שאין לו נוכחות באינטרנט, מעלים את עצמו מהזירה השיווקית הפעילה ביותר.
הגדרת מטרות, שימוש נכון בכלים השיווקיים שהאינטרנט מאפשר יכולים להצמיח כל עסק ולהצעיד אותו קדימה.

 

2. נתונים ומספרים

77% מהישראלים גולשים באינטרנט.
46% מהישראלים גולשים באינטרנט דרך הסמארטפון.
53% מהישראלים רוכשים לפחות פעם בחודש דרך האינטרנט.
10% מהישראלים רוכשים לפחות פעם בשבוע דרך האינטרנט.
הדפדפן הפופולארי בישראל הוא עדיין אקספלורר עם מעל 50% גלישה, ואחריו 23% לגוגל כרום.
(הנתונים נכונים לסוף 2013)

 

3. אתר או פייסבוק?

התשובה היא חד משמעית גם וגם, בשל כמה סיבות:
• דף פייסבוק הוא כלי נהדר להבאת אוהדים והגברת חשיפה, פרסום מבצעים ואירועים ועוד. אך הפרסומים הישנים נקברים ונעלמים בציר הזמן. זאת לעומת אתר המשמש חלון ראווה יציב וקבוע, וניתן להדגיש בו באופן בולט את כל המסרים החשובים לבעל העסק.
• אסור לשים את כל הביצים בסל אחד. הפייסבוק הוא טרנד שיכול להיות שיחזיק מעמד עוד שנים רבות, ויכול להיות גם שלא. דפי פייסבוק נעלמים מדי פעם מסיבות שונות. אתר אינטרנט הוא עוגן תדמיתי קבוע ומכבד.