כדי שלא תצטרכו לשאול במבוכה "מה זה רספונסיב?" אבל כדי שגם לא תצטרכו ללמוד המון חומר מיותר, הכנו אל מילון המונחים הזה.

SEO – Search Engine Optimization

כלומר, אופטימיזציה למנועי חיפוש. הגדרות קוד המאפשרות למנועי החיפוש לזהות מידע תמציתי אודות האתר והדפים שבו.

אפיון

שרטוט אדריכלי של האתר לפני העיצוב, המאפשר תכנון נכון של המבנה ושל היררכיית התוכן בו.

גוגל אנליטיקס

כלי ניתוח אתרים של גוגל, המאפשר מעקב אחר תנועות הגולשים באתר, כמו: מהיכן הגיעו אלינו הגולשים, באיזה מכשירים הם גלשו, כמה זמן הם שהו באתר, ומה הפעולות שביצעו בו, ועוד.

דומיין

בעברית שם מתחם, הכתובת המוקצית עבור כל אתר אינטרנט, ישנן מספר חברות בעלי רשיון למכירת שמות מתחם.

חוויית משתמש

הדרך שבה המשתמש חווה את האתר. מעצב חווית המשתמש אחראי על מתן הפתרונות לשאלה כיצד המשתמש מרגיש כאשר הוא נמצא באינטראקציה עם האתר שלנו, במטרה להניע אותו לפעולה החשובה עבורנו, ולספק לו פלטפורמה נוחה וידידותית להשגת מידע.

ממשק ניהול

מערכת ניהול לאתר האינטרנט, המאפשרת לבעל האתר ניהול שוטף של תכני האתר ללא צורך בעזרת איש מקצוע.

קידום אורגני

קידום האתר באופן טבעי, כך שמנועי החיפוש יזהו אותו כאתר טוב ואיכותי ויציפו אותו בתוצאות החיפוש הראשונות לביטויים הרלוונטיים.

רספונסיב

אתר מותאם המתאים את מבנה הדף בהתאם לגודל המסך ממנו מתבצעת הגלישה. בדרך כלל בשלושה גדלים: מחשב שולחני, טאבלט, טלפון סלולארי.