Winsite

30/07/2019

או: איך מגייסים את הרשתות החברתיות לטובתנו

 

בניוזלטר הקודם שלנו התחלנו לעסוק בעבודה נכונה עם התוסף Yoast SEO – התוסף שמותקן בכל אתרי ווינסייט וגם באתר שלכם. עסקנו בו מהזווית של אופטימיזציית קידום (הנה הלינק למי שרוצה להזכר).

הפעם נמשיך לעבוד עם Yoast, ונסקור זווית נוספת שלו – סינכרון בין האתר שלנו לבין הנוכחות שלנו ברשתות החברתיות.

רובנו עובדים עם הרשתות החברתיות במקביל לאתר. Yoast עוזר לנו לעשות את זה טוב יותר ונכון יותר.

את ההגדרות הבאות צריך להגדיר פעם אחת בלבד, וזה ישפר את הביצועים של כל הפעילות שלנו ברשתות החברתיות מרגע זה ואילך.

 

יאללה, מתחילים.

אחרי שהתחברנו לממשק הניהול של האתר, ניגש למסך ההגדרות של הפלאגין Yoast SEO

ונבחר בלשונית "חברתי" או SOCIAL בלעז

יואסט

נדלג על הלשונית "חשבונות" ונתחיל דווקא עם 3 הלשוניות של הרשתות החברתיות המובילות – פייסבוק, טוויטר ופינטרסט. מטרת הלשוניות האלו הינה לוודא שכאשר נשתף דרכן תוכן מהאתר שלנו – הוא יוצג באופן אופטימלי.

לשונית פייסבוק 

נוודא שלשונית OPEN GRAPH נמצאת במצב פעיל, כך שפייסבוק ידע להציג כותרת, תיאור ותמונה כאשר נשתף את האתר שלנו דרכו.

שיתפתם בפייסבוק פוסט מהאתר, והפוסט לא מכיל תמונה (לא מומלץ אגב, אבל זה כבר יחכה לניוזלטר אחר)? Yoast יחפה עליכם.

אנחנו רק צריכים להעלות תמונה לשדה הזה, ו-Yoast יוסיף את התמונה אוטומטית לכל הפוסטים נטולי התמונות.

שימו לב, התמונה צריכה להיות בגודל של לפחות 200X200 פיקסלים.

לשונית טוויטר

 

גם כאן, נוודא שהכפתור לתגיות מטה דטא פעיל, כדי שכרטיס הטוויטר יוצג עם תיאור ותמונה

ונבחר בתצוגה של תקציר ותמונה גדולה, מה שנותן מראה צעיר ועדכני לציוץ שלכם.

 

לשונית פינטרסט

בלשונית הזאת נשתמש רק אם אנחנו עובדים עם פינטרסט. 

נאמת את האתר מול פינטרסט, לפי ההנחיות הבאות:https://help.pinterest.com/en/business/article/claim-your-website

את המטא תג שקיבלנו מפינטרסט נזין כאן:

לשונית חשבונות

נחזור ללשונית הראשונה, ונזין את הקישורים לעמודים שלנו ברשתות החברתיות השונות:

כמובן, לרובנו יש חשבונות פעילים רק בחלק מהפלטפורמות הנ"ל. בלי לחץ, אין צורך שיהיה לכם חשבון ב-כ-ל הפלטפורמות. חשוב יותר שעם החשבונות שכן יש – תעבדו בצורה אופטימלית.

לסיכום,

אנחנו ממליצים לתחזק פעילות ברשתות החברתיות, להשקיע בתוכן איכותי שייתן ערך מוסף – כזה שיחשוף את העסק למגוון קהלים, וחשוב מאד – לקשר את החשבונות ברשתות החברתיות לאתר באמצעות Yoast. הגדרה נכונה פועלת כמכפיל כח לשני הכיוונים.

להתראות בטיפ הבא ☺